Nk - Önskeboken

Vanliga frågor och svar

  • Tinga en gåva, vad innebär det?

    När du tingar en gåva markerar du ditt intresse för att köpa den. Sen måste du själv besöka varuhuset för att inhandla presenten. Tingningen innebär inte att NK reserverar eller lägger undan varan automatiskt.

  • Varför hittar jag inte min väns önskelista?

    Dina vän kanske har valt att inte publicera önskelistan digitalt, utan låtit oss förvalta den i pappersform istället. Kontakta NK Service per telefon eller besök Servicedisken i varuhuset. Vi hjälper dig gärna.

  • Hur kan jag bjuda in fler gäster till min önskelista?

    Logga in till din färdiga önskelista och välj "Tipsa om din önskebok".

  • Hur gör jag, när jag har glömt lösenordet till min egen önskelista?

    I Önskeboken finns det en rubrik som heter "Glömt lösenord?". Under den fyller du i din e-postadress, så skickar vi uppgifterna till dig.

  • Varför har min önskelista försvunnit?

    Din önskelista avpubliceras 60 dagar efter det datum du angivit att högtiden ska äga rum. Efter denna tidsperiod måste du kontakta NK Service på telefon 08-762 87 55.

  • Kan jag få hjälp med att skapa en Önskebok?

    Kontakta gärna NK Service eller kom till Servicedisken i varuhuset. Vi hjälper dig att skapa, publicera eller förvalta din Önskebok.

Logga in till önskeboken.

Glömt uppgifter.
Skapa ny önskebok

Sök efter önskebok.

Söktips

Begränsa sökningen genom att placera ett plustecken(+) framför de ord som måste finnas med på alla träffar, t ex +anders +svensson.

FAQ för Önskeboken